.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراقب فيلمبرداران مجالس خود باشيد!

معاونت اطلاعات ناجا به خانواده‌ها در استفاده از خدمات فيلمبرداري افرادي که بدون مجوز در منازل شخصي خود اقدام به ميکس و مونتاژ انواع فيلم‌هاي خانوادگي مي‌کنند، هشدار داد.
اداره کل نظارت بر اماکن عمومي معاونت اطلاعات ناجا در اطلاعيه‌اي به عموم شهروندان هشدار داد: جهت ميکس و مونتاژ فيلم صرفا به مراکز مجاز و داراي پروانه کسب از مراجع ذي‌صلاح مراجعه و از واگذاري فيلم و عکس به افراد غير مسئول و فاقد صلاحيت خودداري کنند.
ادامه اين گزرارش حاکي است: (خانواد‌ها) همچنين از در اختيار گذاشتن مدارک و اسناد خود به افراد غيرمسئول و فاقد مجوز جهت کپي برداري و عکسبرداري جلوگيري و درصورت لزوم پس از عکسبرداري نگاتيو آن را حتما دريافت کنند تا از مدارک آنها براي جعل و کلاهبرداري استفاده نشود. بانوان نيز جهت گرفتن عکس به همراه يکي از محارم خود به واحد‌هاي عکاسي مراجعه کنند.
در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است: کليه افرادي که بدون مجوز در منازل شخصي خود اقدام به ميکس و مونتاژ انواع فيلم‌هاي خانوادگي مي‌کنند موظفند به اتحاديه عکاسان و فيلمبرداران مراجعه و مطابق ضوابط نسبت به دريافت مجوز اقدام کنند در غير اين صورت ادارات نظارت بر اماکن عمومي با خاطيان برابر مقررات برخورد مي‌کند.
اداره کل نظارت بر اماکن عمومي ناجا همچنين اعلام کرد: اين افراد جهت دريافت خدمات فيلم و عکس حتما قراردادي با واحد صنفي که ممهور به مهر و مشخصات مربوطه است منعقد و تصوير آن را نزد خود نگهداري کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع قابل پيگيري باشد.
در پايان اين اطلاعيه تصريح شده است: هنگام مراجعه تعميرکاران مجاز و سرويس کار نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش لوازم خانگي به منزل از آنها کارت شناسايي عکسدار معتبر، صادر شده از اتحاديه يا نمايندگي مربوطه دريافت شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.74 seconds.